ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

Про дітей з аутичним спектром в школі: вебінар для освітян та батьків 

Значення висновку ІРЦ для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти з особливими освітніми потребами: на що звернути увагу керівнику?

Лінійка видань для педагогів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами. Всі ці та деякі інші книжки є у вільному доступі на сайті ІМЗО:

✅Навчально-методичний посібник "Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання" (авт. Колупаєва А.А., Коваль Л.В., Компанець Н.М., Квітка Н.О., Лапін А.В.)
✅Навчально-методичний посібник «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі» (авт. Колупаєва А. А., Таранченко О. М.)
✅Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями зору» (авт. Костенко Т. М., Гудим І. М.)
✅Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями слуху» (авт. Кульбіда С. В., Литовченко С. В., Таранченко О. М., Жук В. В., Федоренко О. Ф., Литвинова В. В.)
✅Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід» (авт. Прохоренко Л.І., Бабяк О.О., Засенко В.В., Ярмола Н.А.)
✅Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток» (авт. Костенко Т.М.)
✅Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток» (авт. Кульбіда С.В., Литовченко С.В., Жук В.В., Литвинова В.В.)
✅Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток» (авт. Чеботарьова О.В., Гладченко І.В.)
✅Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із розладами аутистичного спектру: навчання та розвиток» (авт. Недозим І.В.)

Партнерська взаємодія педагогів закладу освіти у найкращих інтересах дитини з ООП

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання

Затверджено Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання .  Перейти на сайт.   

 

Індивідуальний навчальний план учня з ООП: поради щодо розробки та реалізації

Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів

Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти».

Посібник складається з п’яти розділів:

  • «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище»;
  • «Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами»;
  • «Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами»;
  • «Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти»;
  • «Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти».

Завантажити збірник.


Що треба знати вчителю та асистенту вчителя….

Індивідуальна освітня траєкторія та індивідуальний  навчальний план

Поради вчителям щодо інклюзії на   онлайн-уроках

Інклюзія під час війни: як підтримати дітей з  особливими потребами? 

 

  Таблиця обов'язків учителя, асистента вчителя, діяльності, яку вони виконують спільно

       7 корисних лайфхаків       вчителю інклюзивного класу

  Як сформувати навички гри в дітей з ООП | Нова    українська школа (nus.org.ua)


Постанови КМУ

 

Листи

 

Методичні рекомендації