ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання

Затверджено Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання .  Перейти на сайт.   

 

Індивідуальний навчальний план учня з ООП: поради щодо розробки та реалізації

Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів

Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти».

Посібник складається з п’яти розділів:

  • «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище»;
  • «Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами»;
  • «Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами»;
  • «Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти»;
  • «Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти».

Завантажити збірник.


Що треба знати вчителю та асистенту вчителя….

Індивідуальна освітня траєкторія та індивідуальний  навчальний план

Поради вчителям щодо інклюзії на   онлайн-уроках

Інклюзія під час війни: як підтримати дітей з  особливими потребами? 

 

  Таблиця обов'язків учителя, асистента вчителя, діяльності, яку вони виконують спільно

       7 корисних лайфхаків       вчителю інклюзивного класу

  Як сформувати навички гри в дітей з ООП | Нова    українська школа (nus.org.ua)


Постанови КМУ

 

Листи

 

Методичні рекомендації