МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання
Затверджено Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання . Перейти на сайт.
Індивідуальний навчальний план учня з ООП: поради щодо розробки та реалізації
Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів
Державна
служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в
Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі
освіти».
Посібник складається з п’яти розділів:
- «Розвиваємо
інклюзивне освітнє середовище»;
- «Організовуємо
та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми
потребами»;
- «Розробляємо
індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами»;
- «Шукаємо
ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти»;
- «Моніторинг
якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення
якості освіти».
Що треба знати вчителю та
асистенту вчителя….
Постанови КМУ
- Постанова
Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження
Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої
освіти» (Із змінами,
внесеними згідно з Постановами КМ № 483 від 26.04.2022 та № 979 від 30.08.2022)
- Постанова
Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 «Про затвердження
Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти» (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 769 від 28.07.2021 та № 483 від 26.04.2022)
- Постанова
Кабінету Міністрів України від 21.07.2021р. № 765 «Про внесення змін до
деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб
з особливими освітніми потребами»
- Постанова
КМУ від 26 квітня 2022 р. № 483 «Про внесення змін до порядків,
затверджених Постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р.
№ 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957»
Листи
- Лист
Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2021 р. № 1/23180-21
«Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами,
які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах"
- Лист
МОН від 25.06.2020 № 1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього
середовища в закладах дошкільної освіти»
- Лист
МОН України від 06.09.2022р. № 1/10258 «Про організацію освітнього процесу
дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році».
Методичні рекомендації
- Про
методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів
підтримки у дітей раннього та дошкільного віку (лист МОН від 08.06.2022 №
4/1196-22)
- Про
організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році