Перелік тематичних спецкурсів КВНЗ "ХАНО"
Графік підвищення кваліфікації на вересень 2024 року
Як стати носієм української мови: EdEra презентує безкоштовний онлайн-курс "Мовити. Мотиви. Перейти на сайт.
Графік проведення курсів підвищення кваліфікації на лютий 2024 року
До уваги директорів та заступників директорів ЗЗСО
Директорів та
завучів запрошують на вебінари про освітні втрати
Шкільних директорів та завучів
запрошують долучитись до вебінарів, які присвячені питанню подолання освітніх
втрат. Слухачі дізнаються про організацію навчання в різних форматах і для
учнівства різних категорій, а також юридичні та психологічні аспекти проблеми. Також
учасники вебінарів зможуть ознайомитися з конкретними прикладами концепцій
закладів освіти, спрямованими на подолання освітніх втрат та отримати відповіді
на запитання. Цикл вебінарів проведуть освітні управлінці-практики, а також
досвідчені експерти різного профілю.
Безплатні вебінари про подолання
освітніх втрат відбудуться протягом шести тижнів, з 25 січня до 29 лютого,
щовівторка та щочетверга о 18:00 на платформі «Zoom».
Перші вебінари:
·
25 січня: «Виклики організації освітнього процесу для дітей за кордоном».
Спікер Наталя Байтемірова, експертка з управління освітою, фахівчиня з освіти в
надзвичайних ситуаціях. Реєстрація.
·
30 січня: «Нормативно-правове забезпечення дистанційної та змішаної форми
освіти. Специфіка, проблеми, рішення». Спікер Олена Святенко, заступниця
директора департаменту інституційного аудиту ДСЯО. Реєстрація.
·
1 лютого: «Освітні втрати чи уповільнення? Психологічні основи мотивації дітей
в умовах війни, нестабільності та стресу». Спікер Катерина Гольцберг, дитяча і
сімейна психологиня, президентка Професійної асоціації дитячих аналітичних
психологів. Реєстрація.
ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ. Як планувати підвищення кваліфікації на 2024 рік.
🔰Кожен педагогічний працівник зобов'язаний ЩОРОКУ підвищувати свою кваліфікацію.
✏️Нормативні документи,які врегульовують питання підвищення кваліфікації.
✳️Ключовими актами законодавства є:
✅Закон України “Про освіту” (статті 50, 59)
✅Закон України “Про повну загальну середню освіту” (статті 48, 51);
✅Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників” (далі – постанова № 800;
✅Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805 (набирає чинності 01 вересня 2023 року) (далі – Положення про атестацію)
✅Загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника упродовж п’яти років має бути мінімум 150 годин, з яких не менше 10 % обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами.✅Закон України «Про внесення змін до статті 51 Закону України “Про повну загальну середню освіту” щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у питанні надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу» (№ 8378).✔️Законом внесено зміни до статті 51 Закону України від 16 січня 2020 року № 463-IX “Про повну загальну середню освіту”, якими до обов’язкового щорічного підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом перерозподілу кількості годин, передбачених для цього, виділено не менше 10 відсотків загальної кількості годин на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у питанні надання психологічної підтримки учасників освітнього процесу.
🟢На сьогодні жоден нормативно-правовий акт не встановлює обсяг (тривалість) щорічного підвищення кваліфікації педагогічного працівника закладу загальної середньої освіти. 🔸Сам факт проходження підвищення кваліфікації будь-якої тривалості впродовж календарного року вже є виконанням обов’язку педагогічним працівником щорічного проходження підвищення кваліфікації.
Графік проведення курсів підвищення кваліфікації на лютий 2024 року
До уваги директорів та заступників директорів ЗЗСО
Директорів та
завучів запрошують на вебінари про освітні втрати
Шкільних директорів та завучів запрошують долучитись до вебінарів, які присвячені питанню подолання освітніх втрат. Слухачі дізнаються про організацію навчання в різних форматах і для учнівства різних категорій, а також юридичні та психологічні аспекти проблеми. Також учасники вебінарів зможуть ознайомитися з конкретними прикладами концепцій закладів освіти, спрямованими на подолання освітніх втрат та отримати відповіді на запитання. Цикл вебінарів проведуть освітні управлінці-практики, а також досвідчені експерти різного профілю.
Безплатні вебінари про подолання
освітніх втрат відбудуться протягом шести тижнів, з 25 січня до 29 лютого,
щовівторка та щочетверга о 18:00 на платформі «Zoom».
Перші вебінари:
·
25 січня: «Виклики організації освітнього процесу для дітей за кордоном».
Спікер Наталя Байтемірова, експертка з управління освітою, фахівчиня з освіти в
надзвичайних ситуаціях. Реєстрація.
·
30 січня: «Нормативно-правове забезпечення дистанційної та змішаної форми
освіти. Специфіка, проблеми, рішення». Спікер Олена Святенко, заступниця
директора департаменту інституційного аудиту ДСЯО. Реєстрація.
·
1 лютого: «Освітні втрати чи уповільнення? Психологічні основи мотивації дітей
в умовах війни, нестабільності та стресу». Спікер Катерина Гольцберг, дитяча і
сімейна психологиня, президентка Професійної асоціації дитячих аналітичних
психологів. Реєстрація.
ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ. Як планувати підвищення кваліфікації на 2024 рік.
✏️Нормативні документи,які врегульовують питання підвищення кваліфікації.
✳️Ключовими актами законодавства є:
✅Закон України “Про освіту” (статті 50, 59)
✅Закон України “Про повну загальну середню освіту” (статті 48, 51);
✅Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників” (далі – постанова № 800;
✅Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805 (набирає чинності 01 вересня 2023 року) (далі – Положення про атестацію)
Вчителів запрошують на безплатний курс із розвитку цифрових навичок
Суб’єкти підвищення кваліфікації
Онлайн-курс
про психосоціальну
Ухвалено Типову програму
педпрацівників щодо організації
Нормативна база
підвищення кваліфікації
Постанови КМУ
- Постанова
Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання
підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»
(Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних
працівників)
- Постанова
Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 р. № 1094 «Про внесення змін
до Положення про сертифікацію педагогічних працівників» (Оновлене
ПОЛОЖЕННЯ про сертифікацію педагогічних працівників)
Накази
- Наказ МОН України №1214 від 30.09.2020 «Про
затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних
працівників закладів дошкільної освіти щодо запобігання проявам
насильства»
- Наказ МОН
від 12.10.2022 №904 «Про затвердження Типової програми підвищення
кваліфікації вчителів ЗЗСО, які впроваджують новий Державний стандарт
базової середньої освіти»
- Наказ МОН
від 12.10.2022 №905 «Про затвердження Типової програми підвищення
кваліфікації керівників ЗЗСО, які впроваджують новий Державний стандарт
базової середньої освіти»
Листи
Накази
- Наказ МОН від 09.09.2022 р. № 805 “Про затвердження
Положення про атестацію педагогічних працівників”
- Наказ
МОН від 06.10.2010 № 930 "Про затвердження Типового положення про
атестацію педагогічних працівників" від 06.10.2010 № 930
Листи
На допомогу педагогу (вебінари на youtube
каналі)
. Коментар Олега
Єреська про Положення про атестацію педагогічних працівників
. Атестація педагогічних працівників: що змінить нове Положення